Pačesovy útrapy

Obtížnost: Obtížná
Typ: Trail running

Stažení mapy: mapa-2.gpx

Nejpěknější trail stoupá od Hotelu Duo přímo nahoru na hřeben, kde u kouzelného buku zahýbá doleva a po 300 m doprava. Tam se napojuje na červenou značku směrem na Bumbálku a Třeštík, po které běžíte až na Vysokou (nejvyšší vrchol Vsetínských vrchů 1024m n.m.) a potom ještě kousek až ke značené odbočce doleva k prameni Rožnovské Bečvy. Tady je třeba dát pozor při prudkém seběhu kolem pramene (napijte se křišťálově čisté a kouzelné vody ) a po dalších 100 m zahnout doleva a užívat si nádherný pozvolný sešup dolů podél vrstevnic. Pozor na orientaci, ale jestli minete vrch sjezdovky Sachovka Sever, několik valašských chalup a doběhnete na další velkou louku, kterou budete mít po pravé ruce, tak jste na správné cestě. Krizové místo pro orientaci nadchází po seběhu kolem břehu potoka a přeskočení jej, když se vydrápete na cestu. Teď musíte dát pozor na prudkou vracečku doleva a nahoru, po které se napojíte na louky a sbíháte opět lehce dolů směrem na západ. Po přeběhnutí louky se napojíte na cestu, kde lehce zamíříte nahoru kolem nové dřevěnice mezi dvě staré, přes potůček a sjezdovku Kubiška a jste v CÍLI!